سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه با دانشمندان در آمیزد، بزرگش شمرند و هرکه با فرومایگان درآمیزد، پستش بدارند . [امام علی علیه السلام ـ در سفارش به امام حسین علیه السلام ـ]
وهابی یا محمدی - سلفی گری و وهابیت
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • بعضی گفته اند اینکه محمد بن عبدالوهاب این مسلک را به نام خود نسبت نداده و در واقع نگفته مسلک محمدی ، شاید بخاطر این استکه این مذهب نوعی شرکت با نام پیامبر (ص)پیدا نکند . و مسلک خود ،که وهابیت می باشد را به نام پدرش منسوب نمود (ظاهراً حتی حاظر نبودند که مسلک آنها شبیه نام پیامبر (ص) باشد چه رسد به . ) .

    راستی مگر مسلک پیامبر (ص)چه کاستی داشت که کسی به فکر تأسیس یک مسلک جدید بیفتد ،که به عقیده خودشان در ادامه همان راه و مسلک پیامبر(ص) است؛ولی وقتی در احکام و فتاوی آنها سیر میکنیم تضاد فاحشی بین آنچه پیامبر گفته و آنچه این فرقه بیان میکنند وجود دارد حتی بین کلام آنها وکلام خدا که معجزه رسولش است نیز شباهتی نمی بینیم .

    در پستهای آینده حتماً به احکام جدیدی که این فرقه در اسلام وارد کردند وتضاد آنها با عقائد واقعی اشاره خواهیم کرد خواهیم دید که با چه جسارتی حرام خدا را حلال و حلال خدا را حرام کردند . منتظر باشید .



    ابن الصبیح ::: چهارشنبه 86/3/16::: ساعت 11:5 عصر
    نظرات دیگران: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 0
    بازدید دیروز: 1
    کل بازدید :14079
    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    وهابی یا محمدی - سلفی گری و وهابیت
    ابن الصبیح
    با سلام خدمت دوستان عزیز این وبلاگ با توجه به احساس نیازی که در جامعه امروزی احساس شده طراحی گردیده ، که به نقد و بررسی فرقه سلفی گری و وهابیت پرداخته و امیدوارم با نظرات مفید خودتان در هر چه بهتر شدن این وبلاگ مرا یاری نمائید.

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    وهابی یا محمدی - سلفی گری و وهابیت

    >>لینک دوستان<<

    >>جستجو در وبلاگ<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<